Network Marketing Life?

Vrei să devii propriul tău șef, să ai flexibilitatea timpului și să câștigi bani pasiv? Desigur că da. O modalitate de a ajunge la această etapă în viața ta profesională este prin network marketing sau in română marketingul de retea.
Dacă ați auzit despre Avon, Oriflame , Amway, NuSkin, Herbalife sau alte branduri deja foarte cunoscute , atunci ați auzit despre network marketing. Aceste nume sonore sunt exemple ale acestui model de afacere, care poate fi o potrivire excelentă pentru cei cu o mentalitate antreprenorială. Dar ce este exact marketingul de rețea și cum funcționează? Este timpul să aflați cum puteți obține toate avantajele de a fi proprietar de afacere fără toate durerile de cap și nivelul de risc pe care le presupune o afacere tradițională.
podcast-networkmarketing - razvan dinca - angel raducanu - networkmarketinglife.ro-1

CE ESTE NETWORK MARKETINGUL ?

Network Marketingul este un model de afacere care depinde de vânzările de la persoană la persoana ale unui produs sau serviciu. Aceasta implică dezvoltarea unei echipe de oameni care colaborează pentru a transmite mesajul produsului sau serviciului către o gamă largă de potențiali clienți. Liderii acestor echipe sunt recompensați atat pentru volumul de vânzări pe care il genereaza in mod direct, cât și pentru volumul de vânzări pe care il genereaza membrii echipei .
Acest model este de asemenea cunoscut sub denumirea de Multi Level Marketing adica marketing pe mai multe niveluri sau pe scurt MLM , refferal marketing sau marketing direct . Indiferent cum îl numiți, acesta este un model de afacere în care cei mai buni profesionisti pot avea succes masiv – iar unii chiar își pot găsi adevărata vocație.

CUM FUNCȚIONEAZĂ NETWORK MARKETINGUL ?

networkmarketinglife-razvan dinca - angel raducanu - podcast despre mlm - network marketing
Veti începe activitatea de marketing în rețea prin înscrierea la o companie din industrie cu care rezonați , preferabil una care are deja un istoric in piață si credibilitate. De obicei, veți primi un „kit de pornire” cu materiale promoționale, consumabile in cazul companiilor cu produse și alte articole cu informații fizice sau online de care aveți nevoie pentru a începe . La început veți lucra cu un sponsor care vă poate arăta calea, va poate oferi training si indrumare in aceasta industrie. După ce știți ce este nevoie să știți despre produsul sau serviciul dvs., sunteți gata să începeți să il promovați.
O mare parte a desfășurării marketingului de rețea are loc față în față insa in era noastră digitala și online-ul a devenit o soluție viabilă care dă o și mai mare flexibilitate acestui model de afacere. Tot ce trebuie să faci este să vorbești cu oameni! Lasăți-vă pasiunea să strălucească și folosiți-vă abilitățile de comunicare pentru a construi raport cu oamenii și a-i face să fie interesați de produsul sau serviciul dvs. Iată de unde vine partea de „rețea”: când înscrieți pe cineva, acesta va face parte din echipa dvs. Veți câștiga comision pentru vânzările lor și pentru vânzările oricăror persoane pe care ei le înscriu – și așa mai departe. Cu cât puteți găsi oameni mai pasionați de ceea ce faceti, cu atât mai bine.

AVANTAJELE ȘI DEZVANTAJELE NETWORK MARKETINGULUI!

Unul dintre cele mai mari avantaje ale marketingului de rețea este că veți fi propriul dvs. șef – fără a vă asuma responsabilitatea de a începe propria companie. De obicei, veți putea să lucrați din casa dvs. și să vă faceți programul așa cum vă doriți, oferindu-vă practic flexibilitatea pe care mulți antreprenori o iubesc, fără niciunul dintre riscurile unei afaceri traditionale. Un alt avantaj este că veți dobândi abilități pe care le puteți folosi în orice actiuni viitoare, precum dezvoltarea conexiunilor instantanee cu oamenii si a abilităților de comunicare atat in privat cât și in public , realizarea de prezentări eficiente, construirea și conducerea unei echipe si toate abilitățile de leadership care vin la pachet.
Dezavantajele marketingului în rețea sunt similare cu cele ale oricarei afacere de vânzări: va dura timp pentru a-ți construi afacerea și o mulțime de oameni îți vor spune „nu” înainte de a începe să auzi „da”. Concurența poate fi acerbă, așa că trebuie să fii mereu un pas înainte. Nu uitați niciodată că sunteți încă un antreprenor, chiar dacă faceți parte dintr-o afacere de marketing în rețea. Trebuie să vă consolidati rezistența, să va construiti brandul, să va promovati și să inovati – așa cum ați face-o dacă ați incepe o afacere tradițională.